Tisdag, hela dagen lång.

Hej och hå. Tisdag idag, och vad har jag gjort?
-Tränat, tränat lite till och tränat ännu mer. Sen har jag inte hunnit med så mycket mer.
Ska tvätta lite snart, handtvätt! Suck.

Har inte hänt så mycket idag faktiskt, saknat Benny rätt mycket..

Imorgon blir det roligare iaf, jag & Ida ska till Elmy, hell yeah! ;-) Det blir nog kul, känner ett visst behov av att få flumma lite och med vilka gör man det bäst med? Jo dom två! -ler.

Nä, nu ska jag tvätta.. men först ska jag unna mig en stor kaffekopp och ringa min syster tror jag bestämt! :-)

Ha det så bra allesammans.

"Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år." Så sant så..



mm
 
Puss på min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback