Söndag.

Vaknade vid nio tiden imorse, men lyckades somna om.. till halv elva! Steg upp, satt mig vid TV:n och såg på lite störtlopp.
Sen har jag mest pluggat hela dagen, för att få allt bortgjort så jag kan va "fri" till helgen. Längtar som bara den alltså, ska bli kanonkul! Saknar ju min älskling en hel massa.


Glamour
Bibel eller bara skön läsning? -Det råder delade meningar om detta!


Jajust ja, fick nya nr av Glamour i fredags, som jag har längtat, det var nog de bästa som hände under den dagen! :-)
Nä, nu ska jag fortsätta plugga vidare..! Och imorgon ska jag upp och beställa tid för dendär rackarns sprutan som vi måste ta! -gruvensamt..

Kvällspussen till darlingen!

Och ni andra, ha det kanonfint! / Emma - rättså nöjd över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback