Semel-dagen!

Ja, så har man ätit dagens semla. Gu, va gott! Satt fint kan jag tala om!

Nå, vad har jag pysslat med allt mest idag då? Tjaa.. vart en sen natt, jag & Ida låg och pratade i telefon till tre-snåret.. värsta flum-samtalet! haha..
Så, jag vart väckt av att telefonen ringde vid nio, och efter de låg jag och drog mig lite i sängen, de va ju så varmt & mysigt! Sen steg jag upp, gjorde lite frukost.. sen började jag plugga!
Så nu har jag skrivit ner allt, nu ska jag bara plugga in det så de sitter också, innan torsdag! Nåväl, de kommer gå bra.
Sen skottade jag värsta massa snö, sen vallade jag jettan lite, for och handlade lite och hittade värsta goda GI-brödet!

Nåväl, nu ska jag lägga mig nu iaf! En kväll före klockan 3 ska bli skönt!! =)

Ha det bra, take care allesammans!

Semlorna
semla


Tycker om min mys-Benny  värsta mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback