Ont i kropp och själ.

Har åkt buss hela dagen, och de vart då fasiken hela dagen också! Just före Sandsele strejkade bussen, efter 20 min sittandes i "ingenstans"-mitt ute i skogen, typ.. tog vi oss till Sorsele. Väl framme så tjorvade det igen och allt slutade med att vi vart en timme försenade till Arvidsjaur. Vilken lång dag, och de känns att man har suttit hela dagen.. har lite småont i ryggen!

Nåja, helgen har varit supernice! Lite surt att bion var inställd men det gjorde inget, vi hade värsta mysigt hemma istället! ;-)

Nu väntar en vecka med nya utmaningar och jag antar att vi får en massa saker att göra, på torsdag!
Längtar som redan till helgen, helt sjukt, men jag saknar min älskling så fruktansvärt mycket!! Gruvar mig för att gå isäng ensam ikväll, suck! :-(

Ska se lite tv nu, sen blir det nog sängen! Har lite ärenden imorgon.. så jag måste väl upp i tid!
Go'natt pussen till Benny.

Ha det bra allesammans, Take Care!
Over and out!/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback