Dagens händelser, rätt nyttiga!

Ja, jag tog mig upp i tid till skolan. Var där någon timme sen vart det "shopping", på samhället.
Efter de blev det en och annan kaffekopp för att sedan börja stor-städa! Hela undervåningen är färdig, så nu ska jag bara förflytta mig en trappa upp för att fortsätta!

Har fått upp de nya gardinerna också, vart kanonfint!
Imorgon gäller det, tenta!! Men med tanke på de föregående dygnen jag har suttit uppe till tidig morgon, lär jag klara den! Nästa vecka börjar vi med en ny kurs; Medicinsk grundkurs! Kommer bli hur kul som helst, men antar att det kommer bli dubbelt så mycket plugg!

Nåja, snart fredag. SKÖNT! Längtar så otroligt mycket efter dig!

Nä, nu ska jag ta och städa färdigt!
Take care, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback