Blogg-träsket, here we go!

Jaha, då satt jag här. Och bloggar.
Förstod att jag skulle hamna här förr eller senare, och det vart senare! Nåja, kan ju vara bra detta också.

Så, vad har jag gjort den föregående helgen och början av denna nya vecka? Jo, svaret är: Pluggat! Har pluggat som en tok, men nu är jag nästan klar med alla uppgifter och redo för kommande tenta!

Jag hoppas att jag är fri från plugg i helgen, för jag längtar så otroligt mycket till Lse! Obeskrivligt, ni skulle inte förstå om jag skulle börja försöka förklara så jag skippar det! :-)

Nåja, har som sagt kvar lite uppgifter att göra, så det är väl bäst att börja beta av dom nu! Men imorgon ska jag unna min kropp (och själ) att träna. Känner på mig att de kommer bli skönt, längtar!

Så, simma lugnt gott folk! 
Och ett dussin pussar till min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback