Avslutad kurs och en ledig helg framför sig.

Har nu blivit klar med kursen, va de går undan alltså! -Helnöjd!
Tentan idag gick prima, både den individuella och grupparbetet! Ah, känner mig så nyttig när jag pluggar, jag gör ju faktiskt någonting och jag blir någonting efteråt! Nu ska vi iaf börja med en den mest intressanta kursen, och den förmodligen mest jobbiga också, Medicinsk grundkurs! Ah, längtar!!

Annars har jag inte så mycket att tillägga idag, egentligen! Ska försöka rannsaka mig själv lite och se..
Hm, jaa.. det var svinigt kallt att gå till skolan imorse men samtidigt väldigt skönt! Väl framme så satt vi igång med tentan direkt. Och nu är jag hemma.. har ätit och har hunnit vara ned litegranna! Ska sätta mig och renskriva gruppuppgiften så den är klar sen! Jajust ja, jag har hunnit prata ett tag med min syster också, nu under eftermiddagen! :-)

Nåja, ska skriva nu, sen packa!
Jag längtar efter dig älskling!
Du är bäst, alla andra kan slänga sig i väggen!! ;-)

Vi hörs, och tills dess? - Ha det så bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback