Sommaren 2007

Ja, så var denna sommar över, för denna gång & detta år! Jag har haft det försvinnande bra. Jobbat och haft en ledig vecka. Den spenderade jag & Benny i Varberg hos min syster. Vi körde/åkte sammanlagt 300 mil på semestern. Vi hann med det mesta. Stan, Liseberg, bada i havet, ligga på stranden, shoppa i Ullared på Gekås, kolla på glasblåsning i både Kosta och Orrefors. Ja en hel massa som ni förstår. Vi hade superbra väder hela veckan, upp emot 27 grader varje dag!
Snart börjar skolan dock, på måndag! Ett år, sen är det "ut i vida världen" typ. Nejmen de ska bli spännande och se vad man gör vid denhär tiden nästa år. =)

Här kommer lite semesterbilder..
Ha de gott allesammans, vi hörs!
 image100140 mil från Arvidsjaur; Framme!
image99 Havet..
image101 ..och vi.
image102 Kosta Boda.
image103 Jag, på Ullared/Gekås! (höjdardag)
image104 Stefan & Sara fikar.
image105 Benny, på stranden i Varberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback