Avslappnande och helt enkelt tokskönt!

Har just svalt den sista klunken kaffe och tänker nu redogöra för den otroligt härliga helgen som gått. Känslan sitter visserligen kvar en smula, men med tanke på att det är måndag imorgon börjar också allvaret igen.
Så..
Jag och älsklingen for till Skellefte på lördagmorgon, checkade in på Scandic Hotell och gjorde stan under dagen. Senare på eftermiddagen så åt vi på china - mycket gott, underbart sällskap!
Väl efter det så tog vi en liten promenad, sen tog vi en öl på O'learys, satt och surrade om allt & inget. Det är så härligt att bara umgås ibland, bara vi två sådär!
Sen kl 21 så for vi på bio inne i stan, "på smällen", den var helt okej, faktiskt riktigt bra! Att se bio, är ett bland det mysigaste man kan göra tillsammans! Efter det så for vi till hotellet, och hade det mysigt!

Obeskrivligt, mysigt och helt fantastiskt. Jag tycker verkligen om min grabb, han är bland det bästa som någonsin har hänt mig! Jag älskar dig snyggingen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback