Nu var helgen över och ledigheten intar.

Ett tag iaf.
Har jobbat intensivt från fredag till igår. Man blir ganska slut efter att först jobba en helg (med mindre personal) och sedan fortsätta 2 dagar efter helgspasset! Men nu var det över för denna gång, och det blir pengar iaf. =)

184111-50
Ska sätta mig och plugga, men det får bli ikväll.
Sara & mattias var hemma påsken, det ha vart superkul, omän jag har jobbat mest! Men vi hann ju med litegranna iaf. Stan & piercing, typ. =) Hann typ fylla år också.. i alla hast! =)

Ihelgen kommer min efterlängtade Blänny. Gud ska veta att jag har saknat han, mer än mest!!!!

Nåväl gott folk, ni får knalla på med det nu håller på med, ha en riktigt bra eftermiddag!
Hej & hå, vi hörs! /Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

du är utmanad. kolla min blogg :P

2007-04-12 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback