Blandad helg.

Har haft en superbra helg.
Syrran & Stefan kom i fredags, värsta kul! Så det vart väl inte så mycket den dagen, var ju ute på marknaden med brudarna på dagen.
Sen lördagen så var vi på Vittjåkk och åkte lite, sen så åt vi gott när vi kom hem. Efter de blev det film till elva typ, då kom darlingen! =)


Vi for på Stalo, tog en öl (cider för de som är smarta) haha..kikade lite sen for vi hem. Åh gud vad jag hade saknat Benny.. de vill jag lova! Det var så himla skönt att han kom.
Nåväl, igår så gjorde vi inte så mycket. Tog en promis, tog två.

Och idag har jag vart på skolan, fick tillbaks förra veckans tenta och det gick skapligt kan jag avslöja. =)
Sen nu ikväll så var jag ute och motionerade med Sara & stefan, sen var jag förbi graven också. Fint.

Nåväl, har just fikat.. smarrigt! Amarula passar till mycket, typ fruktsallad! -ler.

Stan imorgon iaf, ska bli helnice!
Ha det bra allesammans.
KÄRLEK till Benny.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Rätt skönt att vara ute! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback